Προσεχείς Εκδηλώσεις

Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

Αναδεικνύοντας την Δυναμική του Customer Service

23 Φεβρουαρίου

H Eξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία, την κερδοφορία και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης που παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα. Με τις αλλεπάλληλες κρίσεις (covid, γεωπολιτικές κρίσεις, ακρίβεια και ενεργειακή κρίση) η Εξυπηρέτηση Πελατών παρουσιάζει ποικίλες προκλήσεις, τις οποίες οι εταιρείες πρέπει να αντιμετωπίσουν προκειμένου να κρατήσουν τους πελάτες τους ικανοποιημένους και να τους εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
23 Φεβρουαρίου
Ιστότοπος:
https://www.customerconference.gr/