Πολιτική Αναφορών
ΕισαγωγήΗ Εταιρεία ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΕ δραστηριοποιείται με γνώμονα τους κανόνες ηθικής και το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο με σκοπό τη δημιουργία βιώσιμης αξίας, προσηλωμένη στα αυστηρότερα πρότυπα επαγγελματικής δεοντολογίας, ακεραιότητας, διαφάνειας και λογοδοσίας. Για το λόγο αυτό επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε ενέργειες που μπορεί να διαταράξουν το υγιές εργασιακό της περιβάλλον, να την βλάψουν και να εκθέσουν σε κίνδυνο τη φήμη και την αξιοπιστία της. Η παρούσα Πολιτική Αναφορών (εφεξής η «Πολιτική») αποσκοπεί στη δημιουργία ενός συστήματος εσωτερικής αναφοράς παραβιάσεων κανόνων δικαίου της Ε.Ε. και κανόνων εθνικού δικαίου, στην προστασία των προσώπων που αναφέρουν τις εν λόγω παραβιάσεις και στην οργάνωση της διαδικασίας υποβολής, παραλαβής και παρακολούθησης των αναφορών.
Σκοπός
Σκοπός της παρούσας Πολιτικής είναι α) η συμμόρφωση της Εταιρείας με την Οδηγία (ΕΕ) 2019/1937, σχετικά με την προστασία των προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις του δικαίου της Ε.Ε. και τον ν.4990/2022, β) να οριστούν οι αρχές και το πλαίσιο των αναφορών εντός της Εταιρείας,γ) να ενθαρρυνθούν όλοι όσοι αναφέρονται στην παράγραφο 3.2. της παρούσας να προβαίνουν σε αναφορές, σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή τους παράνομη ή ανήθικη συμπεριφορά εντός της Εταιρείας, δ) να υπάρξει διαβεβαίωση ότι η διαχείριση των αναφορών και η διερεύνηση των περιστατικών γίνεται με πλήρη εμπιστευτικότητα, ότι τα προσωπικά δεδομένα των εμπλεκομένων μερών προστατεύονται και ότι όσοι υποβάλλουν αναφορά θα προστατεύονται από τυχόν αντίποινα.
ΠερισσότεραΔιαδικασία Διαχείρισης & Διερεύνησης Αναφορών / Κώδικας Δεοντολογίας
ΕισαγωγήΗ Εταιρεία ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΕ έχει προβεί στην σύνταξη και υιοθέτηση Πολιτικής αναφορών, η οποία καθορίζει το πλαίσιο, τις βασικές αρχές και παρέχει γενικές κατευθύνσεις για την υποβολή, διαχείριση και διερεύνηση αναφορών, σύμφωνα με το ν. 4990/2022. Με την παρούσα Διαδικασία διαχείρισης και διερεύνησης αναφορών εξειδικεύονται οι γενικές υποχρεώσεις που αναφέρονται στην Πολιτική και περιγράφεται αναλυτικά ο τρόπος και ο χρόνος διεκπεραίωσης των ενεργειών που είναι απαραίτητες για την υλοποίηση των δεσμεύσεων που απορρέουν από την Πολιτική. Στην παρούσα Διαδικασία αποτυπώνονται αναλυτικά τα στάδια διαχείρισης και διερεύνησης των αναφορών, από την παραλαβή τους έως το κλείσιμο των υποθέσεων και τη διαγραφή τους.
Σκοπός της διαδικασίας
Η Εταιρεία αντιμετωπίζει με τη δέουσα σοβαρότητα, εχεμύθεια και προσοχή όλες τις αναφορές που υποβάλλονται μέσω του θεσμοθετημένου δίαυλου αναφοράς. Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι:
Περισσότερα