fisikon

Μετακίνηση και Μεταφορές

01

Χαμηλότερη τιμή

Το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) είναι οικονομικό καύσιμο. Είναι φθηνότερο της βενζίνης, του πετρελαίου και του υγραερίου (LPG).

02

Μεγαλύτερη απόδοση

Σε όρους απόδοσης, ένα κιλό φυσικό αέριο κίνησης περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα.

03

Λιγότερα έξοδα συντήρησης

Η καύση του φυσικού αερίου προκαλεί πολύ λιγότερες φθορές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να μειώνονται τα έξοδα συντήρησης.

04

Καθαρότητα καυσίμου

Το φυσικό αέριο δε νοθεύεται όπως τα υγρά καύσιμα.

Δημόσιες Συγκοινωνίες και απορριματοφόρα

Το φυσικό αέριο κίνησης χρησιμοποιείται από τις δημόσιες συγκοινωνίες, τις μεταφορικές επιχειρήσεις και τον τουρισμό (λεωφορεία) αλλά και τα απορριματοφόρα. Πολλά λεωφορεία του ΟΣΥ στην Αθήνα κινούνται με φυσικό αέριο κίνησης ενώ τα ΚΤΕΛ της χώρας σχεδιάζουν να εντάξουν το φυσικό αέριο στα οχήματά τους.


Το δίκτυο ανεφοδιασμού επεκτείνεται


Τα πρατήρια Fisikon στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα επιτρέπουν τον απρόσκοπτο εφοδιασμό των οχημάτων που κινούνται στον οδικό άξονα Αθήνας - Κεντρικής Ελλάδας - Θεσσαλονίκης ενώ σύντομα το φυσικό αέριο κίνησης θα είναι διαθέσιμο και σε νέα σημεία.

Στην Ευρώπη τα πρατήρια CNG έχουν ξεπεράσει τα 4.500 για να καλύψουν την ζήτηση των 2.000.000 οχημάτων φυσικού αερίου που κυκλοφορούν στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του

Ναυτιλία

Διεθνώς αναζητείται επιτακτικά οικονομική λύση για την μείωση των αερίων ρύπων. Η επικρατέστερη σήμερα λύση και για τη Ναυτιλία είναι η χρήση του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) ως καυσίμου πλοίων.

Το LNG είναι ελκυστικό εμπορικά και παγκοσμίως διαθέσιμο σε ποσότητες ικανές να ικανοποιήσουν για δεκαετίες την ζήτηση καυσίμου στην ναυτιλία. Ταυτόχρονα δημιουργούνται κατάλληλες εγκαταστάσεις.

H ΔΕΠΑ είναι συντονιστής του προγράμματος Poseidon Med II - οδικού χάρτη για την ευρεία υιοθέτηση του ΥΦΑ ως ασφαλούς, περιβαλλοντικά φιλικού και βιώσιμου εναλλακτικού καυσίμου στη ναυτιλία. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε τρεις χώρες –Ελλάδα, Ιταλία και Κύπρο-, με τη συμμετοχή έξι ευρωπαϊκών λιμανιών (Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα, Λεμεσός και Βενετία) και του Τερματικού σταθμού ΥΦΑ στη Ρεβυθούσα.